Tarvitsetko uusia työkaluja markkinointiin?

Viimeisen 15 vuoden aikana on tullut oltua suunnittelemassa ja toteuttamassa monenlaista markkinoinnillista ponnistusta.

On oltu useilla eri mesuilla niin kotimaassa kuin ulkomaillakin. On tehty mainoksia ja julkaisuja sanomalehtiin, aikakausilehtiin, verkkoon ja radioonkin äänen muodossa. On tullut tehtyä kotisivuja, esitteitä, logoja, käyntikortteja ja julisteita eri tarpeisiin. Käytössä ovat olleet perinteiset työkalut kuten Photoshop ja InDesign.

Mun työskentelytapa, kun lähetään suunnittelemaan vaikka verkkosivuston ja/tai esitteen ulkoasua, on kartoittaa alan muutaman pahimman kilpailijan markkinointimateriaali, pohtia mitä hyvää ja huonoa niissä on, selvittää mikä on tämän hetken trendi ja lähteä siitä tekemään vielä kaikkinensa parempi kokonaisuus, mikä kuitenkin palvelee asiakkaan näkemystä hyvästä graafisesta suunnittelusta. Maailma muuttuu tässäkin asiassa koko ajan, niin meidän kaikkien on hyvä pysyä muutoksessa mukana, jotta kilpailuasetelmat eivät ainakaan sen takia muuttuisi heikommaksi.

Mikäli sinulla on tarvetta uudistaa yrityksen, brändin tai vaikkapa tuotteen graafista ulkoasua jollain tapaa tai jollain osa-alueella, niin teen mielelläni tarjouksen palveluksistani.

Ei kommentteja

Top